Za rešavanje Vaših problema sada je dovoljan jedan jedini telefonski poziv, SMS poruka ili pristup Internetu i ovom portalu. Ceo sistem je osmišljen da bi Vama bio na usluzi i kao takav Vam stoji na raspolaganju 24 sata dnevno.
- Po ceni lokalnog razgovora možete prijaviti problem.Razvoj SISTEM-a 48 pospešuje poziciju naše lokalne samouprave i omogućava privlačenje investicija i otvaranje novih radnih mesta.
SISTEM 48 predstavlja jedinstven informacioni sistem u Evropi kojim se u roku od samo 48 sati rešavaju problemi građana. Služi za bolje upravljanje opštinom i kvalitetnijom kontrolom javnih preduzeća.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini Sistem 48 omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.
Sistem je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega lakše i brže rešavaju problem iz domena komunalnih preduzeća.
Opština Čoka, u cilju što efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, je uspostavio rad Call centra. Referentu koji brine o svim primedbama ili pohvalama službi koje su u sastavu opštinske uprave i javnih preduzeća čiji je osnivač Opština Čoka možete se obratiti na sledeći način:
- lično (u opštinskom uslužnom centru)Ako želite da Vas referent informiše o statusu podnetog zahteva, ostavite podatke kako bi referent mogao da Vam odgovori (Telefon ili/i SMS ili/i e-mail)